Usein kysyttyjä kysymyksiä (UKK)
Säästääksemme arvokasta aikaasi olemme listanneet alle asiakkaidemme useimmiten kysymiä kysymyksiä ja vastaukset niihin.
1. Kuinka valitsen rungon koon? Mikä pyörän rungon koko on?
Pyörän rungon koko määrittelee itse polkupyörän koon ja sen perusteella voi määrittää, täyttääkö kyseinen malli henkilökohtaiset tarpeesi. Sopivan rungon koon määrittämiseksi vaaditaan yleensä pelkästään pyöräilijän pituus.
2. Miten valitsen pyörän, jos en tiedä, mikä sopisi minulle parhaiten?
Täytä yhteydenottolomake ja anna meille seuraavat tiedot: millaisessa ympäristössä aiot ajaa, kuinka usein aiot pyöräillä, kuinka kauan aiot korkeintaan pyörän selässä kerrallaan viettää, sekä mitä muita mahdollisia vaatimuksia sinulla on pyörällesi. Nämä tiedot lähetetään neuvojillemme, jotka voivat suositella sinulle sopivimmat pyörät teknisiin ominaisuuksiin ja hintaan perustuen. Yksityiskohtaiset kuvaukset eri polkupyörätyypeistä ja niiden soveltuvuuksista löytyy täältä, ja neuvoja oikeanlaisen pyörän valintaan löytyy täältä.
3. Toimitetaanko tilaamani pyörä koottuna?
BIKKO.lt-kaupasta ostettu pyörä toimitetaan alkuperäisen valmistajan pakkauksessa (ellei tilauksen aikana toisin ilmoiteta). Kyseinen pakkaus takaa turvallisuuden pyörän varastoinnin ja kuljetuksen aikana, jotta se ei vaurioituisi. Alkuperäispakkauksissa tulevien pyörien eturengas, polkimet, satula ja ohjaustanko eivät yleensä ole asennettuina, jonka lisäksi jarru- ja vaihdejärjestelmää voi joutua säätämään. Ennen polkupyörän käyttöä se tulee panna kokoon ja säätää, tai voit vaihtoehtoisesti hankkia ammattitaitoisen ja nopean asennus- ja säätöpalvelun (maksaen 20–50 EUR riippuen polkupyörän monimutkaisuudesta).
Tarjoamme asiakkaillemme kaiken kattavan polkupyörän kokoonpanopalvelun, joka maksaa yhdessä toimituksen kanssa vain 19,90 EUR polkupyörää kohden. Kokoonpano ja toimitus XL-paketissa sisältää seuraavat: renkaan, satulan ja ohjaustangon asennus, jarru- ja vaihdejärjestelmien säätö, sekä toimitus suurikokoisessa pahvilaatikossa vain siten, että poljinten paikoilleen ruuvaaminen jää sinun tehtäväksesi. Ohjaustanko on sivulle käännettynä.
4. Pidän todella paljon suosittelemastanne pyörästä, mutta sen hinta…
BIKKO.lt pyrkii asiakkaidensa täyteen tyytyväisyyteen. Kauppamme tarjoaa sen vuoksi tilaisuuden neuvotella hinnasta saman vuoden tai vanhempien mallien kohdalla, kunhan tuotteet eivät ole kampanjatuotteita. Alennuksella myytäviä polkupyöriä myydään jo erikoishintaan, mutta saatamme kyetä tarjoamaan ylimääräistä alennusta tai erikoishinnan juuri sinulle.
5. Jos en löydä etsimääni tuotetta, pystyttekö ehdottamaan jotakin muuta tilalle?
Kyllä. Jos et löydä mielenkiintoasi herättänyttä tuotetta kaupastamme, ota yhteyttä ja jätä meille yhteystietosi, niin voimme tarjota sinulle muita vaihtoehtoja.
6. Asetin tilauksen, mutten saanut tilausvahvistusta. Mitä pitäisi tehdä?
Kun asetat tilauksen, se lisätään vireillä olevien tilausten jonoon. Silloin tuotteen saatavuus tarkistetaan, eli löytyykö tuotetta valmistajan varastosta. Neuvojamme ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse ja kertoo sinulle mahdolliset korvaavat vaihtoehdot ja/tai toimitusehdot. Kun tuotteen saatavuus on varmistettu, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen tai ennakkolaskun lisäohjeilla.
7. Olen asettanut tilauksen. Kuinka kauan tuotteideni saapumiseen kestää?
Jos tuotetta on varastossa ja vastaanotamme maksun ennen kello 16, tai valitset maksutavaksi maksun kuriirille, tuotteet toimitetaan yleensä vain 1–2 arkipäivän kuluessa siitä, kun pakkaus on annettu kuriirille. Jos tuotetta tulee tilata valmistajalta, neuvojamme ottavat sinuun yhteyttä toimituspäivää koskien.
8. Missä voin tutustua tuotteisiin paikan päällä? Voinko maksaa tuotteen sitä vastaanottaessa?
Suomessa toimii vain verkkokauppa, joten voimme toimittaa tuotteet sinulle kuriiripalvelulla tai pakkausautomaattiin toimitettuna. Jos sinulla on kysyttävää yksityiskohdista, osista, tarvikkeista tai sopivan pyörän valinnasta, ota yhteyttä.